perknutchristianse

Innespilling medlemmer vinteren 2021/2022:

Oppdatert: 12. jan. 2022

Tilbud om Innespilling for medlemmer vinteren 2021/2022:

Vi leier denne vinteren innebanene på Gressvik/Sportssenteret, og FTK administrer baneutleie og priser.

Vi kan derfor tilby medlemmene en enklere booking av innebaner (via Matchi på samme måte som for utebanene) og en prismodell som vi mener er tilpasset en økning i bruk/spill på innebanene. Tilgangen vil gjelde fra 13.9.2021 frem til 1.5.2022.

Vi håper at dette er en prismodell som oppfattes gunstig og at mange vil melde seg på for innspilling.

Vi har egne treningskurs som starter inne etter høstferien, Club-ladder spill hele vinteren og vil arrangere konkurranser i noen helger (bl.a Mixed turnering oktober/november).

Prismodellen er:

Tilgang for Innespilling/booking vinteren 2021/2022 med kr 1.500 for enkeltmedlemmer og kr 3.000 kr for familiemedlemmer.

Deretter kr 100 pr time pr bane. *) NB! Fra 1.1.2022 økt til 150 kr pr time pr bane bl.a p.g.a økte strømpriser.

Påmelding for booking/tilgang til innebaner på Gressvik/Sportsenteret:

For påmelding og tilgang innebooking så betaler du 1.500 kr til klubbens Vippsnr: 527358 og i melding skriver du "Innebaner". Hvis du har familiemedlemskap og vil at alle i familien skal kunne spille inne på Sportssenteret vippser du kr 3.000.

Praktisk etter betaling:

o Du får da tilgang via Matchi til å booke på de to innebanene i Sportssenteret.

o Prisen på kr 100 pr time/bane betales via kredittkort ved booking av time, du trenger kun registrere kredittkortet ved første booking av time.

o Vi vil lage inngangskort for de som ikke allerede har inngangskort/kode. Pris kr 50 pr inngangskort.

Opplegget for innebanene i vintersesongen er:

o Treningskurs settes opp etter høstferien.

o Alle andre timer/helger vil være tilgjengelig for booking, på samme måte som ved utebanene med inntil 2 bookede timer frem i tid.

o Alle som spiller ha betalt 1.500 kr for tilgang til innebanene (eller 3.000 kr samlet for alle familiemedlemmer).

o For de som vil ha faste timer vil vi tilpasse dette så langt som mulig. De som vil booke faste timer for innebanene sender en mail til post@fredrikstadtennisklubb.no med ønskede ukedager, timer og fra dato - til dato.

o Vi vil sette opp en sofagruppe og bord så det blir litt bedre å sitte/vente på spill eller barnetreningene. Og jo flere som spiller så vil det være enklere/økonomisk å holde fyringen/varmen godt i gang i hallen.

o *) Prime-time tider kan få en justert timepris.