Geir Larsen

Nybegynnerkurs - barn, 6-9 år

Vi gjennomfører nybegynnerkurs for barn i alderen 6-9 år 4 torsdager i september med start 5. September og siste gang 26. September. Vi avslutter kurset med en hyggelig felles-stund på klubbhuset 26. September. Nøkkelinformasjon om gjennomføring og påmelding:

Som foresatt melder du på ditt barn til mailto: post@fredrikstadtennisklubb.no

Påmeldingen skal inneholde barnets navn, alder og bostedsadresse, samt ditt navn og mobilnummer som foresatt. Kurset gjennomføres ved vårt uteanlegg på Wiesebanen, Sportsveien 7. Timene starter kl. 16 og avsluttes kl. 17.

Avgiften er kr. 100 per deltaker. Du betaler via Vipps til Fredrikstad Tennisklubb #527358

Påmelding er løpende og siste frist er: 3. September.

Vi tar forbehold om antall plasser og det blir derfor "først til mølla" ved overtegning.

Utstyr: Barn møter i treningstøy, joggesko(som tåler rød tennisgrus). Barn kan låne racket. Vi holder baller. Si fra i påmelding dersom du ønsker å låne racket.

Har du spørsmål om kurset kan du kontakte Geir Larsen, mobil 90625495.

Velkommen til kurs!

84 visninger0 kommentarer